Monday, October 15, 2012

Testimoni B17 Aprina - Halal Fest Pwtc 14 Oct 2012



Pn Rohani - Melaka - Canser Usus Stage 3 - 30hb October 2012

Untuk pengetahuan, Ubat B17  tu alhamdulillah nampaknya 
berkesan. Tadi Doctor buat ultrasound, jantung, hati & Canser usus tu bertambah baik

Tidak merebak lagi.

Bersyukur sangat2.
                                      Testimoni P-Rohani                      

Pn Ros - Seremban - Ketumbuhan Di lidah - July 2012

Saya telah mengalami ketumbuhan di lidah tanpa saya sedari. 
Terdapat ketumbuhan berwarna putih dan saya sentiasa rasa lidah saya seperti luka & lidas(rasa tajam & seperti makan nenas) .

Saya telah berjumpa Doktor pakar untuk mengesahkannya.
Doktor  telah membuat pembedahan kecil untuk membuang ketumbuhan dan mengambil sample sel utk pemeriksaan lanjut dan dibawah pemantauan kerana bimbang akan menjadi kanser lidah.

Saya mengambil keputusan untuk mengamalkan Jus B17 Aprina
sebagai supplement untuk pencegahan Anti Kanser & juga membantu masaalah rasa luka dan lidas akibat ketumbuhan di lidah saya. Setelah 3 bulan saya dapati rasa sakit di lidah dan ketumbuhan juga telah tiada dan saya rasa lebih selesa dan bersyukur sangat2.

Semuanya dengan izin Allah jua untuk menyembuhkannya dan mengizinkan saya mengambil Jus B17 Aprina sebagai ikhtiar saya utk sembuh dan saya masih mengamalkan nya sebagai supplement untuk penjagaan kesihatan saya.


Syukur kpd Allah & Terima Kasih kpd Aprina B17.

 Testimoni-fatima.jpg




         Testimoni P-Rosi

    

Pn Normah - Sakit Gaut dan Sendi - October 2012


Anak saudara Pn Normah yang mengidap  Sakit Gaut dan Sendi telah mengamalkan makan B17 Aprina, didapati setelah mengambil dan makan B17 Aprina selama 1 bulan, sakit di bahagian  sendi dan kebas2 di tangan telah beransur kurang dan didapati telah boleh juga mengambil makan ikan bilis tanpa rasa sakit lagi dibahagian sendi lagi.




Testimoni  B17 Aprina



 


Borang Tempahan Jus B17 Aprina

Web forms powered by 123ContactForm.com | Report abuse